Siste to dagene

I går dro jeg og Ida med seilbåten hennes ut til brygga på Furuøya! Hele 9. Klasse var der på klassetur så vi var med noen venner der fra. Vi bare chillet i det fine været, solte oss, snakka, hørte på musikk, dansa osv.... :) Og mange ganger i natt lom det gjenger med 9. Kmassinger bort til oss og skremte oss. Jeg er sinnsykt mørkeredd og skreik jo like mye hver eneste gang! På morningen i dag spuste vi frokost på dekk med dyner og puter i sola, og det var helt stille vann og ingen vind! Så deilig. Etter frokosten dro vi bort med båten der de andre lå og henta Malin og Christina, kjørte inn til Tvedestrand havn og hørte på musikk og sov i sola. DIGG !!!

Hadde syke krøller da jeg dro i går! Plutselig har jeg fått krøller ^^

Martin ble fikset på håret av Malin med hårstrikk og alle mulige sveiser!

Tilbrakte mesteparten av dagen på å ligge i sola og slappe av! Da jeg kom hjem hoppet jeg i dusjen og stellte meg, så var det bare rett ned på Happy Time med mamma og kjøpe årets første kebab! Nam!!! Og seff en is til dessert :)

Typisk at når jeg har godteriavtale så ståre det en hel handlevogn med en av favorittsjokoladene mine til 2 for 1 :/ naaaaaaaam <3

Det var ille! Men kjøpte en tyggis da så ^^ nå er alt greit!

- Sara Mathilde <3

Sara Mathilde

17, Tvedestrand

Hei og velkommen til bloggen min! :) Jeg er ei jente fra Tvedestrand på 16 år som elsker å ta bilder, shoppe, synge, spille gitar og henge med venner på fritiden min. Jeg går på medier og kommunikasjon vg2 på Sam Eyde vgs i Arendal. Her på bloggen finner du alt mulig rart! ENJOY :D